Mijndomeinauto zoekt groei in private lease
Mijndomeinauto.nl, het private leaseconcept waarbij consumenten in ruil voor reclame op de auto een scherp leasetarief krijgen, wil uitgroeien naar een landelijke speler. Het bedrijf wil van 1.500 auto`s nu, in twee jaar doorgroeien naar een rijdend wagenpark van vierduizend auto`s. Dat vertelt directeur Chris Mudde in een interview met autobranche titel Automotive.
Mudde verwacht te kunnen groeien door de toenemende interesse in private lease. Mijndomeinauto.nl mikt daarbij op private lease via de werkgever. Hij zei dat naar aanleiding van het nieuws dat het bedrijf voor de afhandeling van schades gaat samenwerken met schadeketen Care. Het onderhoud van auto`s loopt nu nog wel via de dealers. “Maar als we groeien zullen we ook bekijken of we dat bij een leverancier kunnen onderbrengen”, aldus Mudde.
Op de foto v.l.n.r.: Kees-Jan Bus (directeur Care Autoschade), Henri de Jong (oprichter mijndomein.nl), Marja Versleijen (commercieel directeur Care Autoschade), Hans Blink (directeur business development & strategie), Joost Augusteijn (key accountmanager Care Autoschade), Chris Mudde (directeur mijndomeinauto.nl), Edwin Nijman (financieel directeur Care Autoschade) en Sven Zipp (operations support Care Autoschade).