Opel verleidt leaserijders te switchen

Opel heeft een campagne opgezet die leaserijders moet verleiden over te stappen op een nieuwe Insignia. “Mensen zijn gewoontedieren die elke dag dezelfde routine afdraaien. Met onze Switch-actie willen we mensen verleiden uit die dagelijkse sleur te stappen, en in een nieuwe Insignia”, aldus Stephan Hinneman, marketingmanager bij Opel.
Op drukbezochte plaatsen langs de Nederlandse snelwegen staan de komende tijd ‘Switch-teams’ die leaserijders de mogelijkheid bieden hun weg te vervolgen in een Insignia. De eigen leaseauto wordt tijdens de proefrit achter de Insignia aangereden.
Tot en met 14 november staan de Switch-teams van 11:00 tot 15:00 uur langs de A13 bij Delft en langs de A27 bij Meerkerk. In de week van 17 tot en met 21 november staan ze op dezelfde tijd langs de A50 bij Apeldoorn en langs de A2 bij Breukelen. De teams staan bij drukbezochte wegrestaurants.
Bij de campagne hoort ook een viral-actie. Via de website www.opel.nl/theswitch kunnen mensen een videoboodschap sturen naar een kennis en kans maken op een proefrit.