Sv innovation award 2015 voor manoovr

Redactie Redactie
• Laatste update:

De SV Innovation Award, een initiatief van afdeling Speciale Voertuigen van RAI Vereniging, legt het accent op een aangetoond streven naar technische vernieuwing. De mate van innovatie van de inzendingen is bepaald aan de hand van de criteria: duurzaamheid, marktpotentie, innovatie, veiligheid, ergonomie en milieu. Bij de beoordeling van de veertien inzendingen keek de jury nadrukkelijk naar het voordeel van deze vernieuwing voor de gebruiker. De jury beoordeelde de MANOOVR van Nooteboom als het beste voorbeeld daarvan. De innovatieve constructie combineert een zeer lage laadvloerhoogte met hoge toegestane aslasten. Dat biedt de ondernemer in het exceptionele vervoer specifieke voordelen, vergroot flink de marktpotentie in de niche van semi-diepladers en biedt operationeel kostenvoordeel door het lage gewicht en de mindere bandenslijtage. Fijnproevers vinden nadere technische informatie in het juryrapport op de site van RAI Vereniging en natuurlijk op www.nooteboomgroup.com. “Nooteboom draagt met de innovatieve en technisch slimme aanpak, met dit nationaal én internationaal aansprekende resultaat, duidelijk bij aan het innovatieve karakter van de Nederlandse voertuigindustrie. Vandaag zien we op de BedrijfsautoRAI sowieso dat de SV-branche enorm hoogwaardige producten voortbrengt. Wat laat zien dat de vaak geroemde innovatiekracht van de Nederlandse SVindustrie onverminderd groot is”, aldus juryvoorzitter Lejo Bekker bij de uitreiking.

Sv innovation award 2015 voor manoovr | Fleet&Mobility

Sv innovation award 2015 voor manoovr

Redactie Redactie
• Laatste update:

De SV Innovation Award, een initiatief van afdeling Speciale Voertuigen van RAI Vereniging, legt het accent op een aangetoond streven naar technische vernieuwing. De mate van innovatie van de inzendingen is bepaald aan de hand van de criteria: duurzaamheid, marktpotentie, innovatie, veiligheid, ergonomie en milieu. Bij de beoordeling van de veertien inzendingen keek de jury nadrukkelijk naar het voordeel van deze vernieuwing voor de gebruiker. De jury beoordeelde de MANOOVR van Nooteboom als het beste voorbeeld daarvan. De innovatieve constructie combineert een zeer lage laadvloerhoogte met hoge toegestane aslasten. Dat biedt de ondernemer in het exceptionele vervoer specifieke voordelen, vergroot flink de marktpotentie in de niche van semi-diepladers en biedt operationeel kostenvoordeel door het lage gewicht en de mindere bandenslijtage. Fijnproevers vinden nadere technische informatie in het juryrapport op de site van RAI Vereniging en natuurlijk op www.nooteboomgroup.com. “Nooteboom draagt met de innovatieve en technisch slimme aanpak, met dit nationaal én internationaal aansprekende resultaat, duidelijk bij aan het innovatieve karakter van de Nederlandse voertuigindustrie. Vandaag zien we op de BedrijfsautoRAI sowieso dat de SV-branche enorm hoogwaardige producten voortbrengt. Wat laat zien dat de vaak geroemde innovatiekracht van de Nederlandse SVindustrie onverminderd groot is”, aldus juryvoorzitter Lejo Bekker bij de uitreiking.