Altijd de juiste mobiliteit

Thema Mobiliteitsconcepten | Milo

Sjoerd van der Linden Sjoerd van der Linden
• Laatste update:

Milo, de app die mobiliteitskaartleverancier XxImo dit voorjaar lanceerde, haalt informatie over afspraken direct uit de agenda van de medewerker en plant op basis daarvan de meest optimale manier om die reis in te richten. Route, reistijd en eventueel een parkeer- of laadplek worden berekend, als zich vertragingen of files voordoen past Milo het reisadvies direct aan. De fleetmanager kan realtime en per medewerker de opties en voorkeuren instellen waarmee Milo werkt: wel of geen Uber bijvoorbeeld, alleen tanken bij voordelige stations en wel of niet in het buitenland. 

Met Milo kan de medewerker mobiel betalen voor taxidiensten zoals Uber, Ecab en Mytaxi en treintickets van NS, Deutsche Bahn en NMBS. Ook kun je met de app mobiel betalen voor parkeren op straat. De medewerker kan elke transactie terugzien in de app en die voorzien van kostenplaats of klantnummer, zodat alle gemaakte kosten direct op de juiste plek in de boekhouding terecht komen, zonder dat er een bonnetje aan te pas komt. De app is beschikbaar in vier talen en werkt in heel Europa.

Gebruik van de app is gratis voor iedereen die een mobiliteitskaart gebruikt met XxImo-logo, zoals de kaarten van Alphabet, Athlon, Leaseplan België, Q8, NS Work&Go en XxImo direct. Volgens XxImo werken vrijwel alle bedrijven die hun pas gebruiken inmiddels met de app. Voorbeelden zijn Rabobank, Sharp, GGN, KPMG en Sodexo (moederbedrijf van Xximo).

Thema Mobiliteitsconcepten | Milo | Fleet&Mobility
Altijd de juiste mobiliteit

Thema Mobiliteitsconcepten | Milo

Sjoerd van der Linden Sjoerd van der Linden
• Laatste update:

Milo, de app die mobiliteitskaartleverancier XxImo dit voorjaar lanceerde, haalt informatie over afspraken direct uit de agenda van de medewerker en plant op basis daarvan de meest optimale manier om die reis in te richten. Route, reistijd en eventueel een parkeer- of laadplek worden berekend, als zich vertragingen of files voordoen past Milo het reisadvies direct aan. De fleetmanager kan realtime en per medewerker de opties en voorkeuren instellen waarmee Milo werkt: wel of geen Uber bijvoorbeeld, alleen tanken bij voordelige stations en wel of niet in het buitenland. 

Met Milo kan de medewerker mobiel betalen voor taxidiensten zoals Uber, Ecab en Mytaxi en treintickets van NS, Deutsche Bahn en NMBS. Ook kun je met de app mobiel betalen voor parkeren op straat. De medewerker kan elke transactie terugzien in de app en die voorzien van kostenplaats of klantnummer, zodat alle gemaakte kosten direct op de juiste plek in de boekhouding terecht komen, zonder dat er een bonnetje aan te pas komt. De app is beschikbaar in vier talen en werkt in heel Europa.

Gebruik van de app is gratis voor iedereen die een mobiliteitskaart gebruikt met XxImo-logo, zoals de kaarten van Alphabet, Athlon, Leaseplan België, Q8, NS Work&Go en XxImo direct. Volgens XxImo werken vrijwel alle bedrijven die hun pas gebruiken inmiddels met de app. Voorbeelden zijn Rabobank, Sharp, GGN, KPMG en Sodexo (moederbedrijf van Xximo).