GFK-onderzoek naar animo voor mobiliteitsconcepten

Het aantal Nederlanders dat gebruik maakt van nieuwe vormen van automobiliteit – zoals autodelen, autoreisdelen, zakelijke deelauto’s, privélease of een mobliteitsbudget – is nog maar klein. De gebruikspercentages variëren van 0,5 procent voor het autoreisdelen tot 1,2 procent voor zakelijke mobiliteitsbudgetten. Dat blijkt uit onderzoek van GFK onder ruim 55 duizend Nederlanders van 18 jaar en ouder.

 

GFK-onderzoek naar animo voor mobiliteitsconcepten | Fleet&Mobility

GFK-onderzoek naar animo voor mobiliteitsconcepten

Het aantal Nederlanders dat gebruik maakt van nieuwe vormen van automobiliteit – zoals autodelen, autoreisdelen, zakelijke deelauto’s, privélease of een mobliteitsbudget – is nog maar klein. De gebruikspercentages variëren van 0,5 procent voor het autoreisdelen tot 1,2 procent voor zakelijke mobiliteitsbudgetten. Dat blijkt uit onderzoek van GFK onder ruim 55 duizend Nederlanders van 18 jaar en ouder.