Leasetopper | Lexus CT 200H Hybrid

 Litjens Litjens
• Laatste update:

PRIJSCATEGORIE < € 32.500

CONSUMENTENPRIJS € 27.955 
KOSTEN RIJKLAARMAKEN: € 1.190
LEASEPRIJS (48 MND/30.000 KM): € 550 PER MAAND
PRIVÉLEASEPRIJS (48 MND/10.000 KM): € 449 PER MAAND

RIJDEN:
VOLGENS FABRIKANT*: CO2-UITSTOOT GR/KM: 82 / GEMIDDELD VERBRUIK (L/100 KM): 3,6
WERKELIJK*: CO2-UITSTOOT GR/KM: 126 / GEMIDDELD VERBRUIK (L/100 KM): 5,46

VARIABELEKOSTEN:
RESTWAARDE(HANDEL) 31%/ BIJTELLINGSCATEGORIE (2016) 22% / AFSCHRIJVING (PER MND) € 338  / RENTE (PER MND) € 39 / MRB (PER MND) € 53  / VERZEKERING (PER MND) € 61 / RO (PER MND) € 45  / BANDEN (PER MND) € 14

De expert

“De Lexus CT 200H was een van de eerste fatsoenlijke auto’s met veertien procent bijtelling en daar heeft dit model dan ook een groot deel van haar succes aan te danken”, zegt Maarten Bisschop. “De jongste generatie is opnieuw een nette auto, met een nog altijd bewezen zuinige hybride aandrijflijn, die we in veel Toyota’s terug vinden. Nadelig is dat er nog altijd geen aanhanger achter de auto mag. Nu ook het bijtellingsvoordeel weg is, zal de CT 200H het vooral moeten hebben van de lage exploitatiekosten en de trouwe Lexus-rijders: met name in het middenkader (vertegenwoordiger/manager). Ik verwacht niet dat de Lexus CT200H met 22 procent bijtelling nog potten zal breken in het drukke C-segment.”

Leasetopper | Lexus CT 200H Hybrid | Fleet&Mobility

Leasetopper | Lexus CT 200H Hybrid

 Litjens Litjens
• Laatste update:

PRIJSCATEGORIE < € 32.500

CONSUMENTENPRIJS € 27.955 
KOSTEN RIJKLAARMAKEN: € 1.190
LEASEPRIJS (48 MND/30.000 KM): € 550 PER MAAND
PRIVÉLEASEPRIJS (48 MND/10.000 KM): € 449 PER MAAND

RIJDEN:
VOLGENS FABRIKANT*: CO2-UITSTOOT GR/KM: 82 / GEMIDDELD VERBRUIK (L/100 KM): 3,6
WERKELIJK*: CO2-UITSTOOT GR/KM: 126 / GEMIDDELD VERBRUIK (L/100 KM): 5,46

VARIABELEKOSTEN:
RESTWAARDE(HANDEL) 31%/ BIJTELLINGSCATEGORIE (2016) 22% / AFSCHRIJVING (PER MND) € 338  / RENTE (PER MND) € 39 / MRB (PER MND) € 53  / VERZEKERING (PER MND) € 61 / RO (PER MND) € 45  / BANDEN (PER MND) € 14

De expert

“De Lexus CT 200H was een van de eerste fatsoenlijke auto’s met veertien procent bijtelling en daar heeft dit model dan ook een groot deel van haar succes aan te danken”, zegt Maarten Bisschop. “De jongste generatie is opnieuw een nette auto, met een nog altijd bewezen zuinige hybride aandrijflijn, die we in veel Toyota’s terug vinden. Nadelig is dat er nog altijd geen aanhanger achter de auto mag. Nu ook het bijtellingsvoordeel weg is, zal de CT 200H het vooral moeten hebben van de lage exploitatiekosten en de trouwe Lexus-rijders: met name in het middenkader (vertegenwoordiger/manager). Ik verwacht niet dat de Lexus CT200H met 22 procent bijtelling nog potten zal breken in het drukke C-segment.”