Leasetopper | Mazda CX-5

Mark Litjens Mark Litjens
• Laatste update:

PRIJSCATEGORIE < € 32.500

CONSUMENTENPRIJS
€ 30.050

LEASEPRIJS (48 MND/30.000 KM)
€ 569 PER MAAND

PRIVÉLEASEPRIJS v.a. (48 mnd/10.000 km)
€ 565 PER MAAND

De expert

leasetopper expert“Met de CX-5 heeft Mazda laten zien een sexy midi-suv te kunnen bouwen. Ook de restwaardes zijn behoorlijk hoog voor gebruikte modellen. De doelgroep begint al bij 30 jaar. Het nieuwe model is zowel vanbinnen als qua exterieur nog net iets strakker vormgegeven. Deze CX-5 is nu nog volwassener geworden voor de strijd met de Duitse concurrentie; zeer scherp geprijsd, uiterst betrouwbaar en met een dijk van een restwaarde. Enig nadeel is het D-label, dat in sommige wagenparken niet is toegestaan. De diesel heeft een F- of G-label. Maar met 22 procent bijtelling is dit een goede keuze in het midi-suv-segment.”

RIJDEN:

VOLGENS FABRIKANT*: CO2-UITSTOOT GR/KM: 149 / GEMIDDELD VERBRUIK (L/100 KM): 6,4
WERKELIJK*: CO2-UITSTOOT GR/KM: 192 / GEMIDDELD VERBRUIK (L/100 KM): 8,19

VARIABELE KOSTEN:

RESTWAARDE(HANDEL) 41%/ BIJTELLINGSCATEGORIE (2016) 22% / AFSCHRIJVING (PER MND) € 300  / RENTE (PER MND) € 61 / MRB (PER MND) € 52  / VERZEKERING (PER MND) € 66 / RO (PER MND) € 58  / BANDEN (PER MND) € 32

*Bron: Travelcard, Werkelijkverbruik.nl

Leasetopper | Mazda CX-5 | Fleet&Mobility

Leasetopper | Mazda CX-5

Mark Litjens Mark Litjens
• Laatste update:

PRIJSCATEGORIE < € 32.500

CONSUMENTENPRIJS
€ 30.050

LEASEPRIJS (48 MND/30.000 KM)
€ 569 PER MAAND

PRIVÉLEASEPRIJS v.a. (48 mnd/10.000 km)
€ 565 PER MAAND

De expert

leasetopper expert“Met de CX-5 heeft Mazda laten zien een sexy midi-suv te kunnen bouwen. Ook de restwaardes zijn behoorlijk hoog voor gebruikte modellen. De doelgroep begint al bij 30 jaar. Het nieuwe model is zowel vanbinnen als qua exterieur nog net iets strakker vormgegeven. Deze CX-5 is nu nog volwassener geworden voor de strijd met de Duitse concurrentie; zeer scherp geprijsd, uiterst betrouwbaar en met een dijk van een restwaarde. Enig nadeel is het D-label, dat in sommige wagenparken niet is toegestaan. De diesel heeft een F- of G-label. Maar met 22 procent bijtelling is dit een goede keuze in het midi-suv-segment.”

RIJDEN:

VOLGENS FABRIKANT*: CO2-UITSTOOT GR/KM: 149 / GEMIDDELD VERBRUIK (L/100 KM): 6,4
WERKELIJK*: CO2-UITSTOOT GR/KM: 192 / GEMIDDELD VERBRUIK (L/100 KM): 8,19

VARIABELE KOSTEN:

RESTWAARDE(HANDEL) 41%/ BIJTELLINGSCATEGORIE (2016) 22% / AFSCHRIJVING (PER MND) € 300  / RENTE (PER MND) € 61 / MRB (PER MND) € 52  / VERZEKERING (PER MND) € 66 / RO (PER MND) € 58  / BANDEN (PER MND) € 32

*Bron: Travelcard, Werkelijkverbruik.nl