Schadeketen ABS maakt speerpunt van ruitherstel
Schadeketen ABS Autoherstel gaat zich sterker profileren op de glasherstelmarkt en rolt in februari zijn hernieuwde propositie uit. Er komt een eigen callcenter met een 24-7 service en een aparte website voor ruitherstel waar klanten via een paar muisklikken een afspraak kunnen inplannen. Dat maakte ABS-directeur Nico Stolk bekend tijdens het relatie-event dat de keten organiseerde en ruim 150 mensen trok. Zusterblad Automotive was er exclusief bij aanwezig.
“Autoruiten zijn niet langer een apart onderdeel van carrosserieherstel, maar zijn een integraal deel van de carrosserie en elektronica in auto’s. Er is steeds meer behoefte, ook vanuit opdrachtgevers, aan één adres waar beide veilig en goed kunnen worden hersteld.”
ABS was de laatste jaren al actief in ruitherstel, maar gaat zich nu serieuzer focussen op dit marktsegment waarbij alle vestigingen zijn uitgerust met de benodigde kennis en equipment, zoals kalibratie-apparatuur.