Leasing en verhuur

Laatste update:

Merken Volkswagen-groep sluiten aan bij Dealerglass

De Nederlandse vestigingen van de Volkswagen Groep sluiten zich aan bij glasformule Dealerglass. (Foto: Shutterstock)

De Nederlandse dealers van de merken uit de Volkswagen Groep sluiten zich op 1 juli aan bij Dealerglass. Dat meldt de glasformule.

Het betreft de merken Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Cupra en Volkswagen Bedrijfswagens. Hyundai, Suzuki, Volvo en Polestar sloten zich onlangs aan bij de formule, die eerder dit jaar van start ging met de merken Toyota, Lexus, Renault en Dacia. In totaal zijn er nu 14 merken aangesloten bij de glasformule.

Volledige dekking

Dealerglass wil een deel van de gestuurde ruitschade van zakelijke klanten (lease- en verzekeringsmaatschappijen) naar het dealerkanaal loodsen. Oprichters Bart Janssen en Erwin Arends stellen op de koers te zijn voor volledige merkdekking. “We verwachten de komende maanden nog meer automerken aan te sluiten zodat we ons echt als multimerkformule in de markt kunnen profileren. Ook werken we hard aan nieuwe overeenkomsten met lease- en verzekeringsmaatschappijen.”

Reinier Regter, manager service bij Volkswagen Bedrijfswagens, stelt dat het essentieel is dat de autoruiten van de Volkswagen Groep hersteld worden volgens fabrieksvoorschriften en met merkoriginele onderdelen. “Alleen de merkdealer heeft daarvoor de kennis, onderdelen en niet te vergeten de fabrieksopgeleide mensen in huis. Daarom omarmen wij met onze merken de Dealerglass-formule”, aldus Regter.

Bekijk hieronder een interview met Bart Janssen over de introductie van Dealerglass:

Deel dit item

Dit artikel is geschreven door

Jeroen Vos
Merken Volkswagen-groep sluiten aan bij Dealerglass | Fleet&Mobility

Merken Volkswagen-groep sluiten aan bij Dealerglass

Jeroen Vos Jeroen Vos
• Laatste update:
De Nederlandse vestigingen van de Volkswagen Groep sluiten zich aan bij glasformule Dealerglass. (Foto: Shutterstock)

Het betreft de merken Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Cupra en Volkswagen Bedrijfswagens. Hyundai, Suzuki, Volvo en Polestar sloten zich onlangs aan bij de formule, die eerder dit jaar van start ging met de merken Toyota, Lexus, Renault en Dacia. In totaal zijn er nu 14 merken aangesloten bij de glasformule.

Volledige dekking

Dealerglass wil een deel van de gestuurde ruitschade van zakelijke klanten (lease- en verzekeringsmaatschappijen) naar het dealerkanaal loodsen. Oprichters Bart Janssen en Erwin Arends stellen op de koers te zijn voor volledige merkdekking. “We verwachten de komende maanden nog meer automerken aan te sluiten zodat we ons echt als multimerkformule in de markt kunnen profileren. Ook werken we hard aan nieuwe overeenkomsten met lease- en verzekeringsmaatschappijen.”

Reinier Regter, manager service bij Volkswagen Bedrijfswagens, stelt dat het essentieel is dat de autoruiten van de Volkswagen Groep hersteld worden volgens fabrieksvoorschriften en met merkoriginele onderdelen. “Alleen de merkdealer heeft daarvoor de kennis, onderdelen en niet te vergeten de fabrieksopgeleide mensen in huis. Daarom omarmen wij met onze merken de Dealerglass-formule”, aldus Regter.

Bekijk hieronder een interview met Bart Janssen over de introductie van Dealerglass: