Hoofdredactioneel | Loyaal

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Hoofdredacteur Luberto van Buiten

En toch kan dit best eens een misvatting blijken. Want het merendeel van die auto’s wordt geleaset, en dus namen sommige leasemaatschappijen de service al over. En reparatie? Daar is ook voor Tesla wel een netwerk voor te vinden, net als bij schadeherstel het geval is. Zolang Tesla maar goedkoop auto’s kan distribueren. Het heeft in Nederland een aardige voorsprong nu de EV’s van vrijwel alle andere merken zijn uitverkocht voor dit jaar. Het is wel de vraag of mensen die volgend jaar hun keuze maken na het horen van deze verhalen niet liever kiezen voor een merk dat wél service biedt. Voor die leaserijders was het vast louterend om eens de trein te pakken. Om vast te wennen aan dat multimodale mobiliteitsbeleid waar steeds meer bedrijven prat op gaan. Deelauto’s, deelfietsen, trein: voor elk wat wils.

In deze F&M leest u hier alles over, en op ons evenement Future Fleet&Mobility Experience op 14 november kunt u zich hier verder over laten informeren. En die Tesla-rijder? Over vier jaar zullen we weten of ze loyaal blijven, of dat ze kiezen voor een concurrerend merk dat wél waarde hecht aan service. Of inmiddels allemaal een mobiliteitspas van de zaak hebben

Hoofdredactioneel | Loyaal | Fleet&Mobility

Hoofdredactioneel | Loyaal

Luberto van Buiten Luberto van Buiten
• Laatste update:
Hoofdredacteur Luberto van Buiten

En toch kan dit best eens een misvatting blijken. Want het merendeel van die auto’s wordt geleaset, en dus namen sommige leasemaatschappijen de service al over. En reparatie? Daar is ook voor Tesla wel een netwerk voor te vinden, net als bij schadeherstel het geval is. Zolang Tesla maar goedkoop auto’s kan distribueren. Het heeft in Nederland een aardige voorsprong nu de EV’s van vrijwel alle andere merken zijn uitverkocht voor dit jaar. Het is wel de vraag of mensen die volgend jaar hun keuze maken na het horen van deze verhalen niet liever kiezen voor een merk dat wél service biedt. Voor die leaserijders was het vast louterend om eens de trein te pakken. Om vast te wennen aan dat multimodale mobiliteitsbeleid waar steeds meer bedrijven prat op gaan. Deelauto’s, deelfietsen, trein: voor elk wat wils.

In deze F&M leest u hier alles over, en op ons evenement Future Fleet&Mobility Experience op 14 november kunt u zich hier verder over laten informeren. En die Tesla-rijder? Over vier jaar zullen we weten of ze loyaal blijven, of dat ze kiezen voor een concurrerend merk dat wél waarde hecht aan service. Of inmiddels allemaal een mobiliteitspas van de zaak hebben