Ayvens: wereldwijd nieuwe naam en logo voor ALD | Leaseplan

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:

ALD Automotive nam vorig jaar het grotere Leaseplan over, een fusie die in mei dit jaar effectief werd. In september volgde een strategisch plan voor de komende drie jaar. De nu aangekondigde naamswijziging is een onderdeel van dat plan.

De nieuwe organisatie wil koploper zijn in de transitie van de mobiliteitsmarkt. “Ayvens is een eenvoudige, krachtige naam die vooruitgang uitdraagt. De naam is voorzien van een beeldmerk dat het samengaan van de beide organisaties in één team visualiseert, samenwerkend aan één gemeenschappelijk doel. De opwaartse beweging symboliseert vooruitgang en dynamiek”, meldt de organisatie. Als pay off is gekozen voor Better with every move. 

“Ons nieuwe merk zorgt er niet alleen voor dat onze 15.700 medewerkers een gemeenschappelijke identiteit delen”, stelt Tim Albertsen, ceo van ALD | Leaseplan. “Het weerspiegelt ook hoe we nieuwe ontwikkelingen omarmen en tegemoetkomen aan de behoeften van onze klanten voor meer keuzevrijheid. Dankzij onze omvang, dekkingsgraad, expertise op het gebied van service, aandacht voor innovatie én door onze krachten te bundelen is ons bedrijf klaar voor de toekomst. En lopen we voorop in de realisatie van duurzame mobiliteit.”

Ayvens: wereldwijd nieuwe naam en logo voor ALD | Leaseplan | Fleet&Mobility

Ayvens: wereldwijd nieuwe naam en logo voor ALD | Leaseplan

Maarten Bokslag Maarten Bokslag
• Laatste update:

ALD Automotive nam vorig jaar het grotere Leaseplan over, een fusie die in mei dit jaar effectief werd. In september volgde een strategisch plan voor de komende drie jaar. De nu aangekondigde naamswijziging is een onderdeel van dat plan.

De nieuwe organisatie wil koploper zijn in de transitie van de mobiliteitsmarkt. “Ayvens is een eenvoudige, krachtige naam die vooruitgang uitdraagt. De naam is voorzien van een beeldmerk dat het samengaan van de beide organisaties in één team visualiseert, samenwerkend aan één gemeenschappelijk doel. De opwaartse beweging symboliseert vooruitgang en dynamiek”, meldt de organisatie. Als pay off is gekozen voor Better with every move. 

“Ons nieuwe merk zorgt er niet alleen voor dat onze 15.700 medewerkers een gemeenschappelijke identiteit delen”, stelt Tim Albertsen, ceo van ALD | Leaseplan. “Het weerspiegelt ook hoe we nieuwe ontwikkelingen omarmen en tegemoetkomen aan de behoeften van onze klanten voor meer keuzevrijheid. Dankzij onze omvang, dekkingsgraad, expertise op het gebied van service, aandacht voor innovatie én door onze krachten te bundelen is ons bedrijf klaar voor de toekomst. En lopen we voorop in de realisatie van duurzame mobiliteit.”