10.000ste lid Vereniging Auto Van De Zaak

Redactie Redactie
• Laatste update:

“De belastingdruk voor zakelijke rijders is Europees gezien idioot hoog in Nederland” zegt Martin Huisman, voorzitter van de Vereniging Auto Van De Zaak. “Er is de laatste tijd veel aan de hand, niet alleen fiscaal, maar ook door kostenbesparingen van werkgevers komt de zakelijke auto steeds vaker onder druk te staan en worden bestaande afspraken met voeten getreden.”

Alert
Lidmaatschap van de vereniging is voor een berijder is gratis, bedrijven betalen een geringe bijdrage. “We houden de kosten beperkt en spenderen alleen tijd aan zaken die er toe doen.” Een voorbeeld van een dienst van de vereniging is het `bijtellingalert` waarbij berijders worden gewaarschuwd als er iets verandert in hun persoonlijke situatie.
Huisman: “Om sterker te staan in de lobby is het belangrijk om samen een collectief te vormen. Tienduizend leden is mooi, maar nog lang niet genoeg. Om de regelgeving in Den Haag echt te beïnvloeden is er meer massa nodig. De vereniging streeft naar een verdere explosieve groei van leden om haar rol nog beter te vervullen.”

10.000ste lid Vereniging Auto Van De Zaak | Fleet&Mobility

10.000ste lid Vereniging Auto Van De Zaak

Redactie Redactie
• Laatste update:

“De belastingdruk voor zakelijke rijders is Europees gezien idioot hoog in Nederland” zegt Martin Huisman, voorzitter van de Vereniging Auto Van De Zaak. “Er is de laatste tijd veel aan de hand, niet alleen fiscaal, maar ook door kostenbesparingen van werkgevers komt de zakelijke auto steeds vaker onder druk te staan en worden bestaande afspraken met voeten getreden.”

Alert
Lidmaatschap van de vereniging is voor een berijder is gratis, bedrijven betalen een geringe bijdrage. “We houden de kosten beperkt en spenderen alleen tijd aan zaken die er toe doen.” Een voorbeeld van een dienst van de vereniging is het `bijtellingalert` waarbij berijders worden gewaarschuwd als er iets verandert in hun persoonlijke situatie.
Huisman: “Om sterker te staan in de lobby is het belangrijk om samen een collectief te vormen. Tienduizend leden is mooi, maar nog lang niet genoeg. Om de regelgeving in Den Haag echt te beïnvloeden is er meer massa nodig. De vereniging streeft naar een verdere explosieve groei van leden om haar rol nog beter te vervullen.”