Laatste update:

Slechte deal voor autodeals.nl

Autobedrijven hoeven niet te betalen voor de doorplaatsing van hun Cartweet-advertentie op Autodeals.nl.

Autodeals.nl is een nieuwe website die eerder dit jaar door Cartweet werd gelanceerd. Op Autodeals.nl worden occasionadvertenties doorgeplaatst die gratis op Cartweet staan. Belangrijk verschil: Cartweet is gratis, Autodeals kost geld.

Alle bedrijven – onbekend is hoeveel – zijn op de hoogte gebracht van het feit dat de advertenties worden doorgeplaatst, maar hen is niet om toestemming gevraagd. In de afgelopen weken kwamen bij de Bovag tientallen klachten binnen over facturen van Autodeals.nl. Na overleg tussen Bovag en Autodeals.nl heeft de website besloten dat er niet voor de doorplaatsing hoeft te worden betaald. Bovag laat in een reactie weten blij te zijn met de snelle oplossing. “Het bedrijf heeft op een onrechtmatige manier gehandeld, maar het betreft geen klassieke spookfacturen”, zegt woordvoerder Paul de Waal. Hij heeft er zelfs een complimentje voor over. “Het bedrijf komt binnen een dag met een oplossing, dat is een klein applaus waard.”

Deel dit item

Dit artikel is geschreven door

Redactie
Slechte deal voor autodeals.nl | Fleet&Mobility

Slechte deal voor autodeals.nl

Redactie Redactie
• Laatste update:

Autodeals.nl is een nieuwe website die eerder dit jaar door Cartweet werd gelanceerd. Op Autodeals.nl worden occasionadvertenties doorgeplaatst die gratis op Cartweet staan. Belangrijk verschil: Cartweet is gratis, Autodeals kost geld.

Alle bedrijven – onbekend is hoeveel – zijn op de hoogte gebracht van het feit dat de advertenties worden doorgeplaatst, maar hen is niet om toestemming gevraagd. In de afgelopen weken kwamen bij de Bovag tientallen klachten binnen over facturen van Autodeals.nl. Na overleg tussen Bovag en Autodeals.nl heeft de website besloten dat er niet voor de doorplaatsing hoeft te worden betaald. Bovag laat in een reactie weten blij te zijn met de snelle oplossing. “Het bedrijf heeft op een onrechtmatige manier gehandeld, maar het betreft geen klassieke spookfacturen”, zegt woordvoerder Paul de Waal. Hij heeft er zelfs een complimentje voor over. “Het bedrijf komt binnen een dag met een oplossing, dat is een klein applaus waard.”