Overig

Laatste update:

Management buy-out Integro Dordrecht

Joost ter Brugge heeft samen met een externe financier de activiteiten van Integro Bedrijfswageninrichtingen in Dordrecht overgenomen. Het bedrijf gaat verder onder de naam Mobilita Bedrijfswageninrichtingen.

Ter Brugge is sinds juni 2010 commercieel directeur bij Integro dat behalve in Dordrecht ook in Obdam is gevestigd. Hij en algemeen directeur Dennis Erades hadden ieder vijftig procent van de aandelen in het bedrijf. Ter Brugge heeft in goed overleg zijn compagnon uitgekocht en gaat verder in Dordrecht met het bestaande team werknemers onder de naam Mobilita.

De leverancier van bedrijfswageninrichtingen, onder meer van het merk Bott Vario, bedient ongeveer duizend voertuigen per jaar en is vooral groot onder het plaatselijke mkb. “We krijgen ook steeds vaker opdrachten bij dealers”, vertelt Ter Brugge. “Dat is logisch omdat we precies weten wat die bedrijven willen. Voor ik bij Integro ging werken, was ik directeur bij Van Mossel Bedrijfswagencentrum. Ik kreeg toen regelmatig te maken met toeleveranciers die niet snel genoeg een om- of inbouw konden leveren, waardoor de levertijd opliep. `Dat moet anders kunnen`, dacht ik toen. Wij doen het nu binnen een paar dagen in plaats van weken.”

Deel dit item

Dit artikel is geschreven door

Redactie
Management buy-out Integro Dordrecht | Fleet&Mobility

Management buy-out Integro Dordrecht

Redactie Redactie
• Laatste update:

Ter Brugge is sinds juni 2010 commercieel directeur bij Integro dat behalve in Dordrecht ook in Obdam is gevestigd. Hij en algemeen directeur Dennis Erades hadden ieder vijftig procent van de aandelen in het bedrijf. Ter Brugge heeft in goed overleg zijn compagnon uitgekocht en gaat verder in Dordrecht met het bestaande team werknemers onder de naam Mobilita.

De leverancier van bedrijfswageninrichtingen, onder meer van het merk Bott Vario, bedient ongeveer duizend voertuigen per jaar en is vooral groot onder het plaatselijke mkb. “We krijgen ook steeds vaker opdrachten bij dealers”, vertelt Ter Brugge. “Dat is logisch omdat we precies weten wat die bedrijven willen. Voor ik bij Integro ging werken, was ik directeur bij Van Mossel Bedrijfswagencentrum. Ik kreeg toen regelmatig te maken met toeleveranciers die niet snel genoeg een om- of inbouw konden leveren, waardoor de levertijd opliep. `Dat moet anders kunnen`, dacht ik toen. Wij doen het nu binnen een paar dagen in plaats van weken.”