Leasing en verhuur

Terberg met Justlease in internetleasing

Terberg Leasing lanceert vandaag een nieuwe online leasemaatschappij: Justlease.nl. Met de internetleasetak wil de leasemaatschappij uit Utrecht een nieuw klantsegment aanboren. 

“De groei van onze markt zit aan onderkant”, verklaart algemeen directeur Rogier van Ewijk het initiatief. “Het aantal zzp’ers en kleine zelfstandige ondernemers neemt toe en die hebben andere eisen ten aanzien van leasing. Ze maken gebruik van de transparantie van het internet en zijn bereid veel zelf te regelen als ze daarmee kunnen besparen op de leasekosten.” 

Netto lasten
Volgens Van Ewijk – in 2001 mede-oprichter van Directlease, de eerste internetleasemaatschappij in Nederland – onderscheidt Justlease zich van andere aanbieders door meer kwaliteit en flexibiliteit in de contracten te bieden. “We hebben onderzocht dat 60% van de doelgroep de netto lasten van privégebruik als belangrijkste zoekcriterium hanteert. Daarop hebben we de site helemaal ingericht en dat geeft de berijder unieke selectiemogelijkheden”, aldus Van Ewijk. “Daarnaast kan het eigen risico tot nul worden teruggebracht en bieden we als enige standaard vervangend vervoer.” 

Lees in de komende Fleetmotive, die volgende week verschijnt, een interview met Rogier van Ewijk.

Deel dit item

Dit artikel is geschreven door

Redactie
Terberg met Justlease in internetleasing | Fleet&Mobility

Terberg met Justlease in internetleasing

Redactie Redactie

“De groei van onze markt zit aan onderkant”, verklaart algemeen directeur Rogier van Ewijk het initiatief. “Het aantal zzp’ers en kleine zelfstandige ondernemers neemt toe en die hebben andere eisen ten aanzien van leasing. Ze maken gebruik van de transparantie van het internet en zijn bereid veel zelf te regelen als ze daarmee kunnen besparen op de leasekosten.” 

Netto lasten
Volgens Van Ewijk – in 2001 mede-oprichter van Directlease, de eerste internetleasemaatschappij in Nederland – onderscheidt Justlease zich van andere aanbieders door meer kwaliteit en flexibiliteit in de contracten te bieden. “We hebben onderzocht dat 60% van de doelgroep de netto lasten van privégebruik als belangrijkste zoekcriterium hanteert. Daarop hebben we de site helemaal ingericht en dat geeft de berijder unieke selectiemogelijkheden”, aldus Van Ewijk. “Daarnaast kan het eigen risico tot nul worden teruggebracht en bieden we als enige standaard vervangend vervoer.” 

Lees in de komende Fleetmotive, die volgende week verschijnt, een interview met Rogier van Ewijk.