Personenauto's

Laatste update:

Fleet&Mobility 3: strijd om laagste downtime

Nu de verruimde openingstijden voor bestelwagenherstel zo`n beetje standaard zijn bij dealers, gaat de strijd nu om wie de laagste downtime heeft. Fleet&Mobility zette de twaalf grootste bestelautomerken en hun onderhoudsservice op een rij.

Importeurs willen klanten binnen halen door ze snel weer buiten te zetten; de tijd dat een bestelauto stilstaat wegens reparatie of onderhoud moet zo laag mogelijk zijn. “Dat is het enige waar bedrijven zich op kunnen onderscheiden. Een loodgieter verdient immers zijn geld met zijn bus”, zegt Bas Verschoor, productmanager bij Renault Nederland. Lees meer over de verschillende strategiën van importeurs in de nieuwe Fleet&Mobility, die vorige week is verschenen en hier online te lezen is. 

Ook in de rest van dit nummer is er volop aandacht voor grijs kenteken-beheer. Zo staat er een artikel in over de ontwikkelingen op het gebied van bedrijfswageninrichtingen, staat er een overzicht van de 25 grootste grijze wagenparken in en natuurlijk het laatste bestelautonieuws. In Bijzonder beheer deze keer aandacht voor Chef on the spot, dat voor het einde van dit jaar met tien elektrische Renaults Kangoo-foodtrucks catering bij bedrijventerreinen wil verzorgen. 

En verder:
– Een mobiliteit & fiscus-vraag over de bijtelling op occasionlease;
– Een interview met Daan Bieleveld, wagenparktbeheerder bij DSM en Mobiliteitsmanager van het Jaar;
– De gevolgen van fiscaal tussenjaar 2016 voor de fleetbranche;
– Volgen we de werkweek van Mark Pel, finance manager bij Arcadis Europe;
– Reageren vier professionals op de stelling over vlaktaks en het mobiliteitsbudget;
– En columns van Hans Blink en Martin Huisman.

Wagenparkbeheerders kunnen hier gratis een abonnement op het kwartaalblad Fleet&Mobility aanvragen. Het magazine is ook online te lezen

 

Deel dit item

Dit artikel is geschreven door

Redactie
Fleet&Mobility 3: strijd om laagste downtime | Fleet&Mobility

Fleet&Mobility 3: strijd om laagste downtime

Redactie Redactie
• Laatste update:

Importeurs willen klanten binnen halen door ze snel weer buiten te zetten; de tijd dat een bestelauto stilstaat wegens reparatie of onderhoud moet zo laag mogelijk zijn. “Dat is het enige waar bedrijven zich op kunnen onderscheiden. Een loodgieter verdient immers zijn geld met zijn bus”, zegt Bas Verschoor, productmanager bij Renault Nederland. Lees meer over de verschillende strategiën van importeurs in de nieuwe Fleet&Mobility, die vorige week is verschenen en hier online te lezen is. 

Ook in de rest van dit nummer is er volop aandacht voor grijs kenteken-beheer. Zo staat er een artikel in over de ontwikkelingen op het gebied van bedrijfswageninrichtingen, staat er een overzicht van de 25 grootste grijze wagenparken in en natuurlijk het laatste bestelautonieuws. In Bijzonder beheer deze keer aandacht voor Chef on the spot, dat voor het einde van dit jaar met tien elektrische Renaults Kangoo-foodtrucks catering bij bedrijventerreinen wil verzorgen. 

En verder:
– Een mobiliteit & fiscus-vraag over de bijtelling op occasionlease;
– Een interview met Daan Bieleveld, wagenparktbeheerder bij DSM en Mobiliteitsmanager van het Jaar;
– De gevolgen van fiscaal tussenjaar 2016 voor de fleetbranche;
– Volgen we de werkweek van Mark Pel, finance manager bij Arcadis Europe;
– Reageren vier professionals op de stelling over vlaktaks en het mobiliteitsbudget;
– En columns van Hans Blink en Martin Huisman.

Wagenparkbeheerders kunnen hier gratis een abonnement op het kwartaalblad Fleet&Mobility aanvragen. Het magazine is ook online te lezen